Poza kalendarzami ściennymi i leżącymi, możemy także odnaleźć w drukarniach, modele stojące. Zwykle profesjonaliści, drukują kalendarze, w których łączą funkcjonalność z nowoczesnym designem, tworząc piramidkę, a więc powszechnie znany model stojący kalendarza. W sposób dostojny prezentują się na biurku ale także wygodnie się z nich korzysta.
Kupujący kalendarze biurkowe stojące, coraz chętniej po nie sięgają z uwagi na zajmowanie małej powierzchni biurka i zachowanej praktyczności. Nie ulega wątpliwości, że w każdym biurze powinien znajdować się kalendarz reklamujący firmę. Codziennie przecież musimy po kilka razy sprawdzać datę, planować spotkania i wydarzenia. Przybierać on może oczywiście różne kolory, obrazki, faktury, czy zdjęcia firmy. Kalendarz reklamowy w formie stojącej, stanowi w biurze, wyeksponowaną i uniesioną wizytówkę. Wyjątkowa i tematyczna grafika, zapewnia stuprocentową reklamę dla firmy.
Kalendarze typu piramidka posiadają zwykle wyrywany, jednoplanszowy bloczek.
Posiadają wiele zalet ale niewątpliwie do tych podstawowych musimy zaliczyć maksymalne wykorzystywanie powierzchni kalendarza na reklamowanie firmy i jej zasobów, jest efektywnym narzędziem marketingowym, poprzez swoje solidne, estetyczne wykonanie oferują wysoki standard produktu, a ich niepowtarzalność, czyni je produktem indywidualnym i oryginalnym. Zwykle wykonane są z białego lub kolorowego kartonu, tworząc efektowny biurowy stojak. Poza tym wykończenie takiego kalendarza może odbywać się w dowolny sposób. Można w nim zaznaczyć ważne daty dla firmy, np. rocznice istnienia firmy, czy imprezy firmowe. Jako domowy dodatek wyposażenia wnętrz, świetnie będzie się prezentował w pokojach biurowych ale i dziennych, jak salon. Dzięki swojej stożkowej formie, jest chwytliwy i można go postawić wszędzie, a nawet złożyć do torby.