zaproszenia

Zaproszenia – czy można z tego uczynić skuteczny sposób na promocję firmy?

Biznes

Nie da się ukryć, że każdy z nas ma własny pomysł na biznes. Jedni są bardziej ambitni i realizują swoje cele, a inni nie, pozostawiając je w sferze marzeń. Nie ma wątpliwości, że nawet najlepszy biznes bez skutecznej reklamy polegnie.

Na szczęście istnieje wiele sposobów na reklamowanie usług, produktów czy stron internetowych

Reklamować można rollupami, na billboardach, banerach, stronach internetowych, plakatach, ulotkach, a nawet – i tutaj zapewne większość z was się zdziwi – poprzez zaproszenia. Zdziwieni? A jednak! Zaproszenie na daną okoliczność – np. imprezę integracyjną, firmową lub bardziej okolicznościową – może być piękną i nietypową reklamą dla naszej firmy. W tym przypadku promocji trzeba jednak pamiętać o jednym – zawsze staraj się zaprosić kogoś tak, jak gdybyś sam chciałbyś być zaproszony. To dobra i niezmienna zasada, którą warto wdrożyć w życie – nie tylko poprzez zaproszenie.

Zaproszenie na event firmowy może być albo dobrze dopracowany i profesjonalny, prosty i elegancki, a może intrygujący i zapadający w pamięć. Wszystko zależy w jaką grupę docelową kierujemy swoje zaproszenie. Jeżeli firma ma charakter bardziej prestiżowy, to i wizytówka musi być na wysokim poziomie.

Inaczej jest w przypadku firm skupiających się typowo na młodym targecie. Zaproszenie, jak wizytówka, z pewnością musi zaskoczyć, a jak będzie “odjazdowa” napewno trafi na nie jeden profil Instagrama, Twittera czy Facebooka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *